אמאל'ה כולסטרול!!!

 

 

 

בחברת השפע בה אנו חיים נאמרו ונכתבו תילי תילים של מילים על תופעת עודף הכולסטרול ועודף שומנים. מחקרים בעד ונגד, תעשיית תרופות משגשגת  ופציינטים מודאגים ומוטרדים

שמעמיסים על תורי קופות החולים המתארכים.

אישית איני מכירה אנשים שמחבבים את התורים, המרבית מקטרים ללא הרף, אז אולי הגיעה העת לקחת את האחריות על חיינו, בריאותנו או לפחות כולסטרולנו במו ידינו?

רופאים נוטים לטעון שלתזונה השפעה של כ-30% "בלבד" על רמת הכולסורול. גם לו הוכח הטיעון הזה בכל פעם מחדש, 30% ירידה בערכי הכולסטרול הם בהחלט שיפור מכובד. בתזונה ייעודית, מוקפדת וקצרת טווח ניתן להשיג תוצאה מרשימה עוד יותר וראיתי זאת פעם אחר פעם…

הרי לכם העקרונות המנחים ביצירת תפריט להורדת כולסטרול.

תזונה שמקורה בצומח, בעיקר ירקות, המון ירקות ירוקים.

ירקות ואף מעט פירות עתירי סיבים תזונתיים כמו תפוח עץ או אגס.

שמנים צמחיים עשירים בחומצות חד ורב בלתי רוויות כמו שמן פשתן, שמן צ'יה, שמן מרווה מרושתת, שמן המפ, שמן זית וגם שמן קוקוס שמכיל חומצות שומן רוויות בעלי איפיון יחודי שמאפשר לו לתמוך בתהליכי הרזייה ובהורדת כולסטרול ואיזונו.
מוסיפים לתזונה גם טחינה מחאה ונבוטה או טרום נבוטה, אבוקדו ומיני אגוזים לא קלויים הם כמו גם שמן הדגים, והשמנים שלעי פועלים על העיקרון"דומה בדומה ימס".

תזונה נטולת פחמימות פשוטות, דלת פחמימות מלאות, דלת חלבונים, עשירה בסיבים, נוגדי חימצוון ושמנים כנ"ל. מן
הראוי להתאים את הרכב התזונה ומשך הזמן באופן מקצועי למצבו הפיזי של האדם.

בנוסף לתזונה המאוד מוקפדת ומדוייקת אנו מוסיפים ויטמינים וצמחי מרפא שמסייעים בהורדת הכולסטרול. אציין כאן 3 מרכיבים חשובים בטיפול:
חומץ התפוחים שאני מזכירה פעמים רבות ומצטיין בתמיכתו בהמסת כולסטרול עודף.
ויטמין B3, ניאצין שמסייע להשתחרר מעודפי כולסטרול (חשוב מאוד להתייעץ לגבי סוג המוצר כמות ומשך צריכתו)
פטריית פליאורוטוס שסופחת אליה עודפי כולסטרול והיא אחד הגורמים הטבעיים היחידים שיכולים לנקות כבד שומני ולשקמו.

פורמולת צמחים איכותית ל"ניקוי" הכבד ושיקומו חיוני להשלמת והבראת התהליך.

על המדפים נמצאים מוצרים טבעיים נוספים בהרכבי צמחים כאלה או אחרים שיעודם תמיכה בתהליך איזון רמות שומני הדם והיחסים הנכונים ביניהם.

זהו, רוב התורה על מקלדת אחת והעיקר שתהיו בריאים!