טיפול טבעי בסרטן

כיצד מתפתח סרטן

את רקמות הגוף השונות מרכיבים תאים בעלי אברונים, המאפשרים להם קיום והפקת אנרגיה, עטופים בקרום – ממברנה. לכל תא מאפיינים המתאימים במדויק לתפקידו ברקמה המסוימת אליה הוא משתייך.

תא סרטני הוא תא אשר מסיבות שונות מאבד את האפיון שלו. הוא מפתח ״אישיות״ עצמאית שאינה מאפשרת לו להשתלב ברקמה, למלא את תפקידו ולהתחלק – ובכך להתרבות – בקצב המתאים לסביבתו.

כאשר תפקוד הגוף אופטימלי, מצליחה מערכת החיסון לזהות תאים חריגים מסוג זה ובאמצעות מספר מנגנונים משוכללים לתקן אותם או לגרום להשמדתם.

באותם מקרים בהם משתבש משהו בתהליך החיסוני, המערכת אינה מזהה את התמורות שחלות בחומר הגנטי בתא בשלב מוקדם מספיק ונוצר גידול.

לגידול הסרטני יש מנגנונים המאפשרים לו להטעות את מערכת החיסון ולמנוע ממנה את האפשרות לתקוף אותו.

תאים סרטניים יכולים להתקיים בגוף בסביבה חומצית יחסית – כלומר רמת PH נמוכה והם עצמם יצרנים של חומצה לקטית – חומצת חלב. החומצה הלקטית הינה תוצר של דרך הפקת האנרגיה של התא הסרטני. בעוד שתאים בריאים מפיקים אנרגיה בתהליך נשימה אירובי – כלומר קולטים מן הדם חמצן ובאמצעות תהליך שריה מפיקים אנרגיה, התא הסרטני אינו מסוגל לנשימה אירובית והוא קולט סוכרים ומפיק אנרגיה בתהליך של תסיסה שתוצר הלוואי שלו הוא חומצה לקטית.

ההבנה של תהליך הקיום של תא סרטני כמו גם הבנתם של המנגנונים החיסוניים המעורבים והכשל החיסוני המאפשר היווצרותו של גידול עומדים בבסיס הגישה הטבעית המתקדמת לטיפול במחלות הסרטן.

אבחון סרטן

במהלך האבחון המקדים לטיפול בסרטן אנו מנסים לזהות גורמים אשר אפשרו את התפתחות הגידול מלכתחילה כגון רמת PH נמוכה, טפילים, רעילות וכד׳ ולטפל בכל אחד מגורמים אלה.

טיפול טבעי בסרטן

במקביל מחייב הטיפול בסרטן התאמה של תזונה המבוססת על רכיבים טבעיים המכילים חומרים אנטי סרטניים.

טיפול טבעי בסרטן על פי גישת הקליניקה שלנו, מבוסס על התאמה אישית ומדויקת של פורמולות פטריות מרפא. פטריות המרפא נחשבות למזונות על ולחלוטין אינן מפריעות או מתנגשות בטיפול הקונבנציונלי בסרטן. ביפן, בה המחקר מתקדם, הוחלף עד כה כשליש מהטיפול הכימותרפי בטיפול טבעי באמצעות פטריות מרפא. גישת טיפול טבעי בסרטן באמצעות פטריות מרפא זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים ויתרונה בכך שהיא נעדרת תופעות לוואי, נזקים והחלשה של המערכת. ההיפך הוא הנכון, בפורמולות פטריות אפשר וכדאי להשתמש למטרות בריאותיות רבות נוספות ובכללן חיזוק הגוף וכושרו החיסוני, שיפור התפקודים השונים, שיפור המראה, החיוניות ורמות האנרגיה וכמובן מניעה של תחלואה עתידית.

המערכה העיקרית של טיפול טבעי בסרטן היא במניעת היכולת של התא הסרטני להפריש את החומצה הלקטית אל מחוץ לתא. בכך תושגנה שתי מטרות: האחת העלאה של רמת ה PH של הרקמה בכללה, דבר שימנע התפתחותם של תאים סרטניים נוספים והאחרת היא חנק של התא באמצעות החומצה שהוא מייצר. הכוונה לאמצעים המאפשרים עיכוב של החומצה הלקטית בתוך התאים החולים נעשית, אף היא, במהלך הטיפול בסרטן בקליניקה שלנו.

טיפול טבעי בסרטן מותאם לחלוטין להיות טיפול מונע, תומך ומלווה במהלך הטיפול הקונבנציונלי. בנוסף, גישה זו מחזקת את הגוף ואת כושרו להחלים בתקופות שבין הטיפולים ומאפשרת מניעה של חזרת המחלה לאחר החלמה.

כמובן הגישה המונעת עדיפה עשרות מונים מהצורך להתמודד עם מחלה פעילה. אורח חיים בריא אשר כולל תזונה טבעית ואורגנית, פעילות גופנית מותאמת לצרכי הגוף ויכולותיו, הרפיה של מתחים וטיפול רגשי יוצרים יחד דרך לקיים אורח חיים בריא, חיוני ושמח.

קראו עוד על…

תרופות טבעיות לאיזון גוף ונפש

שומרים על גוף ורוח צעירים

העברת תכנים והעשרה לאירגונים

טיפול טבעי בכאבי בטן

תרופות טבעיות לטיפול במחלות

סדנאות לאירגונים בנושא בריאות

צרו קשר

× דברו איתנו